Anonimul 2010. In trei pasi simpli :)

*Draga Mirunel, am impresia ca buna noastra prietena Inna o fost pe’acolo. Da si tu un ochi pe filmulete si zi’mi de’i asa au ba. N’ai cum s’o ratezi: e pitipoanca aia bruneta cu bot umflat si ochelari facuti din panou solar.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on august 28, 2010, in Sweet Stuff and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. fatah, acceptam greseli gramaticalesti si altele dar nu de-astea.. n-are alunitzah deci nu e ea, inegalabila si focoasa Inna. (pentru un moment am vizualizat pe altcineva ca mi-am amintit de alte bruente focoase cu tarife mai mari sau mai mici)

  2. vai mie. ce eroare am comis. 😐 lasa fata, eu sunt convinsa ca brunetele alea focoase de care zici matale fac totul din dragoste, bre. 😛

  1. Pingback: Anonimul 2010. In trei pasi simpli :) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un comentariu