Mi se’acreste de’atata amar..

Pentru ca in urma Craciunului m’am facut asemeni purcelului ingurgitat cu ocazia mai sus numitei sarbatori, m’am gandit sa trec pe hrana bio si detoxifieri. Am dat search pe google (all praise Google!) si’am dat de’o tanti faloasa tare ca ea a mancat cate un grapefruit in fiecare seara cam vreo doua saptamani si apoi maseuza i’a zis ca s’a subtiat vizibil. Ma, is niste simple fructe, m’am gandit ca n’o sa mor. Deci azi, „Day One”..

Pasul 1: mers in Real, cumparat grefe rosii..vreo 5.

Pasul 2: ingurgitat una bucata grefa..

Acu pricep de ce’o slabit tantea aia de pe urma grefelor. Dupa atata amareala, zau ca nu’ti mai vine sa bagi nimic in gura..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 12, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. poate te vad ca faci gastrita cu dieta ta, mon paula😛 si exact asa, ca pt sesiune te-ai apucat si tu :-w

  2. Sunt niste fructe. Cat rau pot face? Ma enerveaza ca nu’mi plac, atata tot :))

  3. cresc aciditatea sucului gastric si te trezesti cu dureri de stomac de nu stii ce sa faci ;;) asta fiind gastrita😀 plus ca dietele sunt numai bune pt sesiune cand ai atata de invatat :-w

  4. vitaminele nu dau energie?

  5. vitaminele da, dar in acelasi timp nu cred ca organismul tau are nevoie numai de vitamine:D plus ca stresul le reduce efectul cu mult. ai nevoie si de proteine, lipide, glucide, ca, mg, fe etc. asa ca apuca-te de dieta dupa sesiune,ca oricum vei scapa de cateva kg in sesiune(eu sigur voi scapa de destule).

  6. Kitty, cred ca ai inteles gresit.. Nu mananc o singura grefa toata ziua. Inca am mic dejun, pranz si cina. Grefa e desertul..sau gustarea de la 10 noaptea daca vrei sa o numesti asa😛

  7. ah :)) pai aia nu e dieta :)) funny one, eu intelesesem ca mananci numai grefa, ma speriasem. sigur tanti aia nu o manca in loc de cina? sau asa pt faza aia ca sa nu manance dupa ora 6 seara?:-/ oricum grefele sunt bune❤

Lasă un răspuns

