Upgrading lifestyle

Tulcea e diferita de Bucuresti. Asta e un fel de “viata e complexa si are multe aspecte”, adica un fapt de la sine inteles. Si ca sa’mi sustin ipoteza, vin cu un exemplu banal de stupid (sunt plina de stupiditati zilele astea, dar bag sesiunea in fata si zic ca ea’i de vina). Am fost aseara in Club 99 la stand’up comedy cu Vio, Costel si Teo. Vio e cam varza, Costel e sweet la orice mod vreti sa interpretati asta, iar Teo.. Ei bine, obsesia mea pentru munca lui nu mai e de mult un secret.

Zic deci ca am fost sa’i vad si sa’i aud. Asta fiind implinirea unei alte rezolutii facuta in conversatiile cu tipul misto prin septembrie: „Sa merg sa’l vad pe Teo.. Muhaha.” Done.

Si revenind la inceputul postului.. Unde puteam eu sa merg sa’l vad pe Teo in Tulcea? Nu puteam, of course, caci oricat de grozava pare Tulcea in clipul de mai jos, nu stiu unde s’ar fi gasit oameni care sa vina la un astfel de show. La mintea cocosului carevasazica faptul ca n’ar fi fost deloc profitabil sa bata drumul pana acolo.

Deci, da. Bucurestiul e plin de oameni prosti si rai, de batrani cu capsa pusa care se trezesc dimineata si „What to do, what to do?..Stiu, ma duc si ma ratoiesc la tineret in RATB. Nemernicii aia, fire’ar ei sa fie, ptiu..”, de noxe, de gropi, de facultati, la naiba.. Dar are si cluburi cosy, spectacole de calitate, teatre cat cuprinde (nu ca as fi fost pana acu la vreunul, dar zic asa) si parcuri. Si e altceva. Si acum inteleg de ce Drojdie se intorsese asa schimbata anul trecut in vacanta de Craciun. Ea o luase cu chestiile astea de la inceputul semestrului, nu ca mine, care sunt o putoare si’o comoda (fac mea culpa, da stati linistiti, fac degeaba).

Deci asa ma. Vreau sa dau upgrade la viata mea si la mine in general. Prin aprilie vreau sa merg la Lacul Lebedelor, sa vad cum nu reusesc aia sa’si rupa gatul pe gheata spre deosebire de mine, iar peste un an sau mai putin merg iara sa’l vad pe Teo, ca schimba iara glumele. Is un fel de rezolutii de 2010 pe rit vechi, ca ala nou s’a dus de mult.

P.S.: Ma intorceam din 99 si cautam o trecere de pietoni cu gagica cu care fusesem, filosofand in acelasi timp:

„- Stii ce vreau eu sa ma fac cand o sa fiu mare?

– Trecere de pietoni?

– Stand’up comediant, ba!

– Prea tarziu, esti deja la poli..”

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 16, 2010, in Regular/Regulat and tagged , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Speranța moare ultima…

  2. uhm poti sa iti incerci norocul pe 19… vin sa te vad cum te faci de ras… daca nu iti iei macar o fusta cu tine… :)))

  3. si decolteu.. si o sa ma duc sa’l iau de mana, o sa privesc cu ochii mei de caprioara in ochii lui de caprior si pica, clar.. :))

  4. ce ti-ar mai place :))… pacat ca nu am venit cu tine la buda sa strig din celalalt closet… „si fata ai invatat ce tre sa faci”

  5. erau numa doua bude :))

  6. hai nu te fa ca nu ai inteles ca iar ma iau de tine ca nu mi-ai dat copyright

  7. vreau si eu la lacul lebedelor, hai cu minee :3

  8. Te iau si pe tine, acu ce’o sa fac😛

  9. …si totusi nu uita, Bucurestiul te ridica dar tot el te coboara

  10. adevarat grait’ai tu, Andrei. dar na, zic eu ca ma descurc🙂

Lasă un răspuns

