Replici celebre. De la Iasi. Zic.

“O sa fie bine..” zise Marian (Jica:>)

“BUF AAAAAAAAAH, BUF AAAAAAAAH, BUF AAAAAAAAH…”  zise Maria

“Suntem bine!”, zise Hermy

“Ce faceti iubiteilor?:O /:)”, zise Bijoux

“Hai sa continuam”, zise Maria

“Sunt student la IASI!”, zisem noi :>

”Mai bine ma duc in padureeeeee…..!” zise Paula (Bula)

“Marti, 13”

”Si mai cum?” zise baba din tren, alias tanti catre Guray

“What happens in Iasi, stays in IASI!” by All Stars

“Papusa!”, zise lumea catre Liviu

“Stii vorba lui Bogdan?

Nu..

MA-TA”

“Vierme excitat” zise Pikki

“Eu nu m-am culcat mai devreme pentru ca imi place sa dorm cand altii se distreaza. Si daca nu puteti sa intelegeti asta, lucrurile au sa devina foarte urate intr-un timp foarte scurt” din memoriile lui Bijoux

“Vinul de Hus!” zise Andreea in Feedback

“Morena” zise Marian (Jica)

“Mi scuzi” zise tot vagonul 3 in tunelul de la Barrrrnova

“Ibizza” zise Bobby

“Hai pe Bahlui” zise Bobby

“Exact o infinitate de termini” zise profa de M.S.

“Tu ai potential”, zise profa de M.S.

“Dupa ce ca esti din Vaslui mai si claxonezi???/:)” zise Maria

“Hai ca vorbim mai incolo ca ma ud” zise Andrei, catre Dex, prin telefon, de sub dus.😐

“Paula, Paula du-te repede la baie si inchide apa” zise Hermy

“Haaaaannnnnaa!!!” zisem noi

“Ce lenjerie frumoasa”, zise Hermy

“Sti ca ai putea sa dormi pe ea?” zise Bobby

“Laptopul are parola” zise Liviu

“Ai unde sa dormi?
Sunt in fata caminului si ma plimb. Dex nu raspunde, fetele dorm si aia sunt beti…am unde”

“Sequila” zise Bobby

“In trenul catre Moldova, dupa Iasi…trece violul” zise Jojo in Poker

“Vine violul” zisem noi cand venea controlorul in tren

“Nu m-am mai imbatat asa in viata mea..sunt beata p**a” zise Ilinca

“Imi place sa masor” zise Andreea in Feedback

“Posta” zisem noi

“Vino sa te pup

Nu!

Te rooog

Nu!

Te rooog!

Nu!

Te violez!

Bine..pupa-ma”

“Taci si te culca” zise Dex catre Paula

“Boltz..ia si bea” zisera Ilinca si Andreea catre Bobby

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 19, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Mda…:)) ce vremuri….prea tari…:X
    Sunt student la IASI!

  2. You wish :))

  3. laptopul chiar are parola zise eu

  4. MARIA VA PUPA :)) HANAAAAAAA😡

  5. @zeffy: nu garantez..n’am fost de fata nici cand ti’a iesit porumbelul din gura, nici cand a fost consemnat pentru posteritate :))

  6. cand a trecut violu pe langa noi…trist a fost

  7. ai fi vrut sa treaca prin noi, sau cum? =))

  8. aa acu m-am prins cine-i maria:)) Ai gresit la Ilinca. Era asa: „sunt pula de beata”- Andreea si „nu-mi vine sa cred, nu am mai fost asa de beata niciodata”

Lasă un răspuns

