Cine n’are Niculiţel, să’şi cumpere.

Îmi place să cred că eu sunt diferită de alţii de vârsta mea. Si’mi mai place să cred că asta se datorează în mare parte locului din care vin.

Am avut o copilărie care mi’a deschis ochii asupra unor lumi cărora altora le sunt invizibile chiar şi la 20 de ani. O copilărie cu oameni simpli, oameni care sunt profesorii cei mai de preţ. Degeaba ştii cum să conversezi cu cel mai înalt conferenţiar dacă nu ştii să te adaptezi în funcţie de persoana din faţa ta. Eşti sărac..

O copilărie cu urs, capră, cai şi pluguşor adaptat. Cu “Doamnele” şi “Leanca Podgoreanca” de Crăciun. Cu Olării, bătut tobă pentru “Floricică” şi “Brâu” şi mult folclor. Cu leurdă, samaldăr, ciuşcă şi moşmoli.

Am învăţat istorie de mică, pentru că istoria locului e mai mult decât bogată. Şi nu e nicio istorie ca cea pe care o înveţi la locul faptei.

Si’acum, petrecerile noastre nu’s ca petrecerile orişicui. Sunt petreceri la care fetele ştiu să învârtă sârba şi băieţii să chiuie.

Din păcate, generaţia mea e cam ultima de felul ăsta. Generaţia ’89-’90. We’re always special.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 19, 2011, in Sweet Stuff and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. stiam eu ca tre sa-ti iau martisor cu judetu’ tulcea.

  2. Rili?😀 De’abia astept 1 martie in cazul asta.🙂

  3. …dar m-am razgandit😀

  4. ei lasa. o sa’mi placa oricum ;;)

  5. mmmda.. 89′-90′ ah?.. frumos domnisoara, ma bucur pt voi [-(

  6. bine, hai si ’91, treaca de la mine. :))
    dar tu oricum esti la distanta de 3 luni de ’90, intri in sfertul academic. erai deja inclusa in pret, ca sa zic asa.😛

  7. Intrebare, am nevoie pentru romanul meu de citeva detalii privind soiurile de struguri/vin din Niculitel, inainte de atacul filoxerei de pe inceputul secolului trecut… am citit undeva ceva, dar nu mai reuesesc sa dau de informatia respectiva… era vorba de niste soiuri autohtone unice, care au disparut pentru todeauna…
    n.a.

  8. Cu intarziere pt Dl Ariton : daca mai aveti nevoie de soiuri de vita de vie autohtone, cultivate la Niculitel -in special de sateni si care erau rezistente la filoxera, mana si fainare, va pot da eu detalii ( sunt din Niculitel , Ing Horticultor cu specialitate in Vie si Vin ) Astept un semnal …

Lasă un răspuns

