Foaie verde loboda, gura lumii sloboda..

Din ciclul „De ce’mi place mie Bucuresti”..

Am fost si eu ca tot politehnistul in vacanta, acasa, la mama si la tata. Si’am iesit si eu ca tot omul cu prietenii. De doua ori. A doua oara, s’a nimerit sa dam si pe la un bar. Ma rog, a se citi bodega, da’ e a mai rafinata din sat.

In sus’numita bodega, o doamna, binevoitoare de altfel, nu ma indoiesc, a binevoit, plina de bunavointa sa interpreteze o pupatura pe obraz catre Drojdie drept sarut pe buze. Binevoitoare cum s’a dovedit a fi, a impartasit impresia cu o prietena. Si cum una’i ca niciuna si’abia doua ce mai conteaza, ma gandesc ca nu e decat o chestiune de moment pana cand fama publica sa sune si rasune.. „Ai auzit ce face fata lu’ Balea?”

Binevoitorilor le transmit ca mie’mi plac baietii.

Traiasca Bucurestiul unde nu abunda bunavointa..

21 februarie 2010

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 23, 2010, in So wrong on so many levels and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Pai si n-a fost asa?! Dupa atata timp nu e nimic intre noi?! Asta vrei sa spui?! Pupa-te-as. Drojdie Superstar

  2. Ai si vreo preferinta la felul in care ma pupi? :))

  3. pe obraz :)) oricum se intelege pe gura.

  4. „Binevoitorilor le transmit ca mie’mi plac baietii.”
    Chiar eram curios.😀

  5. Suav, o atingere discreta dar plina de pasiune … un fior care trece usor peste buze si sa coboara in jos …

  6. bre! d’apoi asa ne’am inteles noi? :))

Lasă un răspuns

