Emotie de sesiune

eu: maine am primul examen

eu: si nu stiu nimic

love: fa’ti rugaciunea si mergi si bea

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 18, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. sesiunea asta.bat-o vina :)))

  2. Vai de capu tau !

  3. love?! Rolling on the floor laughing. be back in 3 months. eu is singura ta iubireeeee

  4. dudette..love e aditza :))

  5. ma duce cu gandul la reclama de la redbull pe care am vazut-o la tv recent cu studentul la medicina care avea examen la anatomie =)) fir-ar ea de sesiune😐

  6. am mai mentionat ca nu-mi place sa fiu pentagon albastru cu monoclu?😐

  7. Privind retrospectiv..cred ca mai bine faceam asa..Oricum am restanta.. :))

Lasă un răspuns

