About me – part 2

Am incercat de multe ori, dar nu am reusit niciodata sa ma autoeduc in dinamica unei relatii. Pur si simplu nu pot sa pricep “de ce”-urile pe care le implica un el si o ea care nu mai vad pe nimeni si nimic in jurul lor. Mi se pare nefiresc si infricosator.

Pentru cei care ma cunosc superficial, o sa para ca-s ipocrita. Pentru cei care au interactionat cu mine doar pe blog o sa para ca ma laud. Pentru rude si cativa dintre prieteni va pare ca am innebunit ca scriu asa ceva. Dar hai sa dam cartile pe fata..

Nu sunt fana a brizbriz-urilor sentimentale. Apreciez un gest frumos oricand. Dar daca te-ai apucat de dragalasenii (in limite rezonabile), macar fii constant. Eu nu voi fi.

Nu cred ca daca am un prieten (si poate, mai tarziu, un sot) trebuie sa fac din el centrul universului meu. Exista oameni care merita sa fie acolo, si sunt acolo, si nu vor fi dati la o parte doar pentru ca noul domn saruta bine. Exista posibilitatea sa ma plictisesc rapid, asa ca de ce m-as chinui sa te sui pe piedestal?

Mi s-a spus c-as fi pe jumatate baiat. Sincer, mi se pare o declaratie incompleta. Versiunea mai aproape de adevar ar zice baiat semi-marlan. Problema este ca, exact ca acest specimen, nu-mi dau arama pe fata de la inceput. Imi pare rau pentru deziluzie.. Dar nu prea tare.

Dupa cum ziceam..dinamica relatiei. Imi scapa mereu printre degete perioada de acomodare de la inceput, la fel ca si inceputul sfarsitului. In special inceputul sfarsitului. De ce sa astepti sa se schimbe ceva? Ce sa se schimbe? De ce sa trebuiasca sa te explici in fata altuia? De ce sa stai si sa incerci sa dai cheie la o masina pe care ai lasat-o doua zile cu farurile aprinse? Daca e, e; daca nu e, ghici ce poate sa insemne asta..

Nu, n-am innebunit, nu-s laudaroasa din fire si nici nu bat saua sa priceapa iapa. E doar articolul de duminica seara care incearca s-o prezinte pe Cowish asa cum e ea: alter-ego-ul unui baiat de treaba de la Poli.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 28, 2013, in Frustrarea mea proprie si personala and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

