Noaptea agentiilor. Power of flower la Web Digital

Fost-am aseara eu si scumpa mea Corina sa ne remarketam si rebranduim la Noaptea Agentiilor. Pentru ca: “De ce nu?”, caci alt motiv n-am gasit.IMAG0060

Pentru un eveniment de marketing, zic eu ca marketingul facut pentru el n-a fost prea reusit. Cica ar fi eveniment cu traditie, de vreo cativa ani. Never heard of it.. Dar sa zicem ca asta este si vina mea, caci nu m-a interesat sa-mi bag nasul pe-acolo pana acum.

Am intalnit oameni interesanti pe-acolo, domnisori si duduci din lumea marketingului, event planning-ului, copywritingului.. si alte chestii care se termina in –ului. Am aflat cu ocazia asta si ce face un copywriter, ca sa stiu acum la ce sunt buna si ce ar trebui sa fac pe viitor daca e sa ma iau dupa recomandarile Corinei.

Per total, Ionut Munteanu si copiii cuminti si frumosi de la Web Digital au organizat o petrecere foarte cocheta si boema, cu muzica din tineretea parintilor mei, cu flower power macar in atitudine daca nu si in straie. Am avut acolo ocazia sa aflu ca nu doar in Politehnica sunt oameni dubiosi, ci misuna peste tot, si mai ales in jurul meu. Dar mi-a placut si as mai merge la asa o treaba..🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 26, 2013, in Thumbs up!, Unde'am fost si ce'am facut and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

