About me

To-Know-Me-is-to-Love-Me

Am descoperit zilele astea ca oamenii nu stiu sa ma “citeasca”. Prefer sa nu-i bag pe toti in aceeasi oala zicand ca nu le-a placut cartea, ci sa cred ca pur si simplu nu stiu eu sa-mi prezint “the dos and don’ts”. Asa ca am decis sa incerc macar sa aduc putina lumina in acest domeniu. Aviz amatorilor!

In primul rand, daca ne cunoastem de-o ora, de-o zi, de-o saptamana sau de-o luna, nu inseamna automat ca suntem cei mai buni prieteni. Nu inseamna ca in orice moment voi fi dispusa sa te ajut. La fel, nu inseamna ca ne permitem sa ne intindem la glume. Nu zice nimeni sa stam botosi si grumpy 24/7, dar as prefera ca manifestarile de umor sa treaca intai printr-o sita deasa de bun simt.

In al doilea rand, cu limbajul tau n-am nimic. Atata timp cat nu esti marlan si te adresezi neantului, poti fi cat de slobod la gura vrei tu. Insa.. In momentul in care in fraza intra “ma-ta”, “tac-tu” sau “fa”, mie mi se ridica parul pe ceafa si te cataloghez automat la un loc cu oamenii cu care nu am ce discuta. Vreodata. In afara de astea trei cuvinte, trebuie sa exagerezi rau de tot cu bagatul si scosul ca sa ajungi sa ma zgarii pe timpan.

As prefera ca in general sa pastram o anumita limita in manifestarile de lejeritate unul in preajma celuilalt. Pana sa ne cunoastem mai dureaza, iar in momentul in care o sa fiu de accord sa ne aruncam intepaturi mai mult sau mai putin spinoase (fara rautate, fireste) o sa-ti dai seama, crede-ma. Evident, regula celor trei cuvinte se pastreaza si atunci.🙂

Don’t ever talk down on me, indiferent cati ani sau cate scoli ai in plus fata de mine! Altfel, chiar nu ai motiv sa te superi daca am sa te consider ultimul om, fara pic de bun simt sau savoir vivre. Putina modestie nu strica. Iar daca eu nu ma laud cu IQ-ul meu triplu fata de al tau, ti-as sugera sa nu te lauzi nici tu cu faptul ca stii sa desenezi de o mie de ori mai bine decat voi sti eu vreodata (de exemplu).

Analizand la rece, nu cred ca cer prea mult. Analizand si mai la rece, singura mea pretentie e civilizatia. Si poate, cateodata, respectarea intimitatii fiecaruia.

Nimeni nu-si face casa cu pereti de sticla. O data pentru ca nu vrea nimeni sa fie vazut in pijamale seara de seara (sau dimineata de dimineata). Si-a doua oara pentru ca nimeni nu vrea sa aiba de lipit geamuri de fiecare data cand un trecator plictisit se decide sa arunce cu bolovani.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 5, 2013, in Regular/Regulat and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

