Final de an

Cum sfarsitul lumii n’a mai venit sa ma scape de necesitatea de’a ma gandi la un nou an, ma simt obligata si sa’mi amintesc de 2012 si sa fac planuri pentru 2013.

2012.. Duca’se! Gandindu’ma la el nu cred ca o sa spun vreodata ca e anul meu preferat. Dar daca e sa fim corecti, de la varsta asta incolo tare ma tem ca nu va fi niciun an ala de pe primul loc din top. Devenim cu totii din ce in ce mai acizi (da, se poate..), mai egoisti. Incepem sa deschidem ochii, inchizand in schimb sufletul in fata bucuriei. Asa ca, probabil, “cel mai frumos an” s’a intamplat candva cand eram mica, n’aveam examene, nu’mi cautam de munca si stiam ca trebuie sa fiu cuminte ca sa vina Mosu’.

Dar fie cum o fi! 2012 pleaca si nu se mai intoarce. Pleaca si cu momentele frumoase si cu cele pe care nu am vrea sa ni le mai amintim vreodata. Din toate invatam, toate ne modeleaza fiinta si ar trebui apreciate, la fel, toate. Usor de spus, greu de facut..

Ce planuri aveti pentru 2013? Cu siguranta cu totii ne credem zmei si ne propunem sa rasturnam luna de pe cer anul ce vine. Eu am sa fiu realista si’am sa va doresc sa va iasa cel putin jumatate din tot ce va doriti de la anul ghinionist. Va mai doresc sa nu va fi picat rau sarmalele si caltabosii, sa nu va fi parlit in artificii si sa nu fi ramas pe undeva blocati in ceata (zapada n’avem de revelion, se pare).

Sa ne citim sanatosi si la anu’!

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Decembrie 31, 2012, in Personal wisdom and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

