On the 9th day of August..

.. am descoperit ca in Real e promotie cu carti la 6.99, si nu sunt carti de mana a 35-a. Vorbim aici de clasici, o buna parte a colectiei Jules Verne de la Adevarul si a colectiei Biblioteca pentru toti de la Jurnalul National. S-ar putea sa aveti ceva probleme la casa, unde nu o sa va citeasca codul de bare corespunzator, dar se rezolva problema imediat.

Mi-am luat Europolis-ul lui Jean Bart si-acum topai!🙂

Am gasit promotia asta in magazinul Real din Afi Palace Cotroceni. Nu garantez ca e universal valabila in toate magazinele.

Go hunt books!

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 9, 2012, in Thumbs up! and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Vezi ca in Carrefour sunt mai ieftine:D Eu mi-am luat 3, ca nu aveam bani de mai multe<3 Vezi ca la Ex Libris au acum Toate cartile la 9,99 lei, inclusiv cele in engleza, dictionare, wtv<3

Lasă un răspuns

