Feeling down? Zambeste!

M’au purtat aseara pasii prin pasajul de la Universitate. Unde am ajuns mai mult sau mai putin cu o falca in cer si alta in pamant, gata sa strang de gat orice/pe oricine m’ar fi enervat catusi de putin. In pasaj m’au intampinat niste nene cu pancarte pe care scria “Zambeste” plus un mic mesaj pozitiv si motivational. Fireste ca toata supararea mea s’a topit ca o inghetata uitata in soare si ditamai zambetul mi s’a latit pe toata fata.😀 Am zambit, am facut poze si, cel mai important, am ramas cu o stare de bine generala care m’a insotit apoi toata seara.

Omuletii sunt acolo pana la sfarsitul lui noiembrie, gata sa’ti aduca soare si voie buna. De ce sa nu’i lasi? Detalii aici.🙂

Zambeste!

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Octombrie 26, 2011, in Thumbs up! and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 🙂 Multumim ca ai vrut sa impartasesti un zambet cu noi!🙂

  2. Multumesc ca ati avut unul de impartasit cu mine!😀

Lasă un răspuns

