This post goes to my dear soulmate. :)

Pentru ca sunt o persoana foarte inteleapta si generoasa, tin musai sa impartasesc vastele mele cunostinte cu cei din jurul meu. M’as face psiholog, dar facultatea de psihologie mi se pare o pierdere de timp mai mare decat facultatea de electronica. Dar sa nu deviem de la subiect..

N’o sa incep prin a enumera multele avantaje ale statutului de persoana singura. Nici n’o sa pun in balanta avantajele si dezavantajele unui iubit. Le stim cu totii si le auzim si reauzim de la prietenii nostri tot timpul. O sa spun doar ca fiecare perioada trebuie savurata.

Nu te uita la filme cheesy, nu suspina dupa o poza frumoasa si nu lasa orice prost sa te deprime. Nici macar pentru cinci minute! Pentru asta ai sesiune si examene si mosnegi care’ti zic despre viata. Nu privi inapoi si nici prea departe in viitor. Traieste acum ceea ce primesti. Fa’ti de cap si trimite la origini pe oricine iti spune ca n’ar trebui sa faci asta.

Asculta de vocea ratiunii (care’s eu in cazul de fata), dar nu mereu. Si eu am nevoie sa ascult de tine, ca sa pot visa mai mult.

Daca simti ca vreunul trebuie trimis naibii, trimite’l. Daca simti ca meriti mai mult, cere mai mult. Daca nu ti se da, cere din alta parte. Daca simti ca nu’i acolo locul tau, pleaca. Si nu privi inapoi. Si daca totusi privesti inapoi, adu’ti aminte ca eu sunt fix in stanga ta ca sa’ti dau una peste ceafa. Propriul tau dracusor..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 3, 2011, in Personal wisdom, Sweet Stuff and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. forever and ever te vreau in stanga mea :* love you >:D<

  2. sunt curioasa pe cine ai pune in dreapta. love you too :*

  3. 😦 Easy to say:3

  4. Daca’ti pui mintea, e inca si mai usor de facut. Trebuie doar sa vrei.🙂

  5. in dreapta poate sa fie liber. don’t care…. saaaaaaaaau poti sa alergi tu ba in stanga mea, ba in dreapta mea, i don’t mind :D<

Lasă un răspuns

