Modeala din mine.

„Buna ziua! Agentia Alcris Models va invita pentru un interviu pe data de 04-01-2011, intre orele 10-18 la sediul aflat pe aleea bucovina, nr 2, bl F1, sc2, parter, interfon 20C. Va rugam confirmati prezenta. Cv Bizoojobs.”

Asta am primit astazi, pe la 5, de pe un numar de..Zapp, cred (mai exista Zapp?).

Puricand gugalu’ am aflat cam ce’i cu nenea astia. Nu va zic, ca v’as strica o surpriza tare frumoasa.

Acum, sa chemi oameni la interviu printr’un mesaj in care te’ai zgarcit cu spatiul, condensand data, ora, locatie, detalii, cerere de confirmare..sa’mi fie cu iertare dar decat sa platesti pentru 2 mesaje nu mai bine suni? E acelasi pret si dai si ceva mai bine in fata aluia cu care cica vrei sa lucrezi. Si cum adica „intre orele 10-18”? Ce oameni generosi si binevoitori. Au sa ma astepte cu paine si sare indiferent de ora la care decid eu sa’mi fac aparitia.😀 Si cum le confirm? Ii sun, le dau si eu mesaj sau trec pe’acolo la 10 si le zic ca o sa vin la interviu la 15?

Oricum, daca vreau sa ma fac de ras ma descurc si singura, nu’mi trebuie sa apar pe la vreo penibilitate de emisiune regizata care se da pe la noi, gen „Fata lui tata”, trimisa de stiu’eu’ce agentie obscura de fotomodeale din marginea Bucurestiului. Mai profi era parca nenea de la Romana..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Ianuarie 3, 2011, in So wrong on so many levels and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. NASpa! adica puya canta despre faptul ca sunteti prea la curent cu limba engleza si apoi refrenul e… in engleza. cum sa condamni romgleza cantand in romgleza?

  1. Pingback: Modeala din mine. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

