Blondie undercover

Pe 25 septembrie n’am scris pe blog. Si nu din vreun exces de zel in ceea ce priveste Let’s do it, Romania!, ci pentru ca’s blonda. Nu s’ar zice, dar am si eu suvitele mele mai decolorate. Suvite care itesc capul la lumina cand si cand.

N’am scris, deci, pentru ca n’am avut net. Nu, Romtelecomul a fost baiat de treaba si de data asta n’a fost din vina lui. Beculetul de la modem a pus repede diagnosticul: variatii de tensiune pe retea. Pai bine, variatii sa fie, dar sa le stim si noi. Insa, nesimtitoare, variatiile se faceau cunoscute doar modemului, ale carui beculete clipoceau verde/rosu mai ceva ca pomul de Craciun.

Acum, sa zicem c’or fi variatii. Sudeaza vreunul pe strada, bate vantul si misca cablul, da unul ritmic cu un baros in stalp..dar 3 zile? Fireste c’am dat restarturi si’am scos prelungitorul din priza pana mi’a venit acru. Zadarnic. Totul parea pierdut. Pana cand am zis ca nu ma face pe mine, falnica electronista, un modem. Asa ca l’am scos din prelungitor, cu gand sa actionez direct la sursa. Minune! Dupa 3 zile de matanii, rugaciuni si sambete purtate, s’a coborat stabilitatea retelei electrice asupra mea cu a sa binecuvantata conexiune la internet. Nici eu n’as fi zis ca’s asa de blonda. Da’ ete ca se mai intampla si din astea..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 26, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

