Bucharest

..feels good to be home. Chiar daca’i o singura noapte.🙂

Mai e doar o noapte ramasa pana la examen. Aseara am ratat postul de „2 days left” din motive perfect subiective. M’au contactat cei de la Young Initiative si se pare ca de la toamna is blogger cu acte in regula. I was too excited ca sa pot dormi, daramite sa scriu despre asa subiecte futile cum ar fi bazele electrotehnicii.🙂

La Bucuresti e frig. E enervant, dar macar nu ma trage ata sa pierd vremea pe’afara. Am invatat de dimineata pe microbuz, am invatat si de cand am ajuns..mai invat si dupa ce’mi termin pauza de blog/mail si dupa ce beau berea pe care tre s’o dea Georgel, ca doar o data’n viata face omul 20 de ani.😀 Si apoi doooorm.😀

Si maine ma duc la examen.. Keep your fingers crossed!🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 30, 2010, in Regular/Regulat and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

