Revolutie am zis! Si’am zis degeaba.

Noaptea trecuta am vrut sa ma reinventez. Asa ca am plecat la shopping de idei si concepte in marele www. Si era asa frumos, ca treceam printre rafturi pline ochi de bloguri, site’uri, poze si clipulete. Si toate erau faine. Si daca se intampla ca unele sa nu fie faine, le dadeam deoparte sa le gaseasca amatorii lor. La sfarsit aveam un cos de cumparaturi sublim umplut cu idei revolutionare, care urmau a fi puse in aplicare pe blog si feisbuc. Dupa care fantezia mi’a fost rapid stearsa de plecarea in neant a netului. Pentru o juma’ de ora sau mai bine. (Mi’a zis mama ca le’a trimis o scrisoare oficiala alora de la Romtelecom si ca ei i’au trimis inapoi una si mai oficiala, mai plina de promisiuni ca o campanie electorala de dinainte de criza. Dar inca mai dau teapa cand si cand..in virtutea vechilor obiceiuri romanesti. Exact alea de nu se dau duse nici cu matura, nici cu aspiratorul.)

Dupa revenirea la crudul adevar post’internet connection, am zis ca ma revolutionez in noaptea asta. Cand netul nu va mai pica, parte pentru ca asa am visat eu si parte pentru ca la urmatoarea abatere ma apuc eu de telefoane si scrisori oficiale. Ma rog, cat de oficiale le pot face avand in vedere ca nu eu sunt abonata, ci mama. Dar stiu cuvinte mari si am si google si al sau dex online de partea mea. Pazea, deci.

Acum, baiul e urmatorul. Net am. Chef ar fi si nu prea, dar majoritatea e „pro”. Dar ideile de’a doua zi nu’s niciodata la fel de bune ca alea calde, cu aburi frumos gadilatori pe la nas.

Asadar, pe alta data cu rascoala. Candva cand alora de la Romtelecom o sa le fie mila de elanul meu creator. Hopefully, sometime soon, pana cand nu apuca toate ideile mele sa se zburataceasca.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 11, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

