Eugenia

Am fost ieri sa iau laptic de la o tanti (aproximativ)vecina. Laptic bun de vacuta, pe care eu il dispretuiesc pana la cer si inapoi. Dar cica’i bun.

Eugenia e fetita „laptaresei”. O vrajitoare slabuta si avantata, cu carlionti slab conturati, sateni si o pofta de vorba uimitoare. Ma astepta in poarta.

„Mami tau e acasa?”

„Da. Mulge vacutele. Cum te cheama?”

Blink’blink. Cu educatia adecvata (pe care totusi, ma indoiesc ca o va primi) pustoaica asta o sa devina the ultimate cut’throat bitch.

„Paula. Pe tine?”

„Eugenia”

„Ce dragut. Cati ani ai?”

„6. Tu?”

Ma si eu eram directa cand eram mica. Cel putin asa’mi place sa’mi amintesc. Dar aveam totusi nevoie de o perioada de acomodare. Asta mica, nimic. She’s a natural.

„20”

S’a speriat putin, a scos un „Oooo”, s’a dat un pas inapoi si’a tacut. Am speriat copilul.😀

Am luat sticla cu lapte, am platit, am multumit femeii..

„Eu o conduc pe Paula pana la poarta.”

Ete na unde era spiritul de gazda primitoare si nu’l observasem eu pana atunci. Incerc, stangaci fireste, caci am depasit varsta la care nu ma impiedicam in conveniente, sa fac conversatie. Cu un copil de 6 ani.

„Si de la toamna mergi la scoala?”

„Da.”

„Si stii cine ti’e invatatoare?”

„Doamna Paula Plange. Dar acum nu’i acasa.”

„Ce dragut. E nana mea.”

„Asa?”

Tacere. Iar am speriat copilul.😛

Mai impiedicata in vorbe ca ea, i’am urat bafta la scoala in septembrie. Desi probabil o sa mai merg sa iau lapte de la ei. Mi’a raspuns cu un simplu „Si tie!” plus „Pa pa, Paula!”. Pacat numai ca peste cativa ani o sa ajunga doar o alta Angela (o pustoaica de pe’aci de vreo 14 ani care era la fel la 5-6 ani, iar acum e..sa zicem doar ca n’am o parere buna despre ea). Si cand te gandesti cat potential exista in atatia copii..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 11, 2010, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Ce draguuut.. mama e vedeata \:d/ \m/ rock on ma’!

  2. avem 20 de ani fata draga iar mie la intrebarea cati ani ai imi vine sa raspund tot cu 14 ;;) pai daca tot vezi in ea stofa de cut throat bitch da-i niste lectii, asa ca pentru avansati. Clip clip.

  3. wish i could, trust me :)) doar ca oricat de „mama tuturor ranitilor” as fi eu nu pot sa iau fiecare copchil in parte si sa’l invat sa calce lumea in picioare ;))

  1. Pingback: Eugenia - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

