Sulina – varianta neoficiala

Varianta oficiala o sa apara pe site’ul EUdivers (cand imi vor veni cheful si inspiratia sa o scriu), iar textul prezentat la Sulina pe blogul SFI (cand imi vor veni cheful si inspiratia sa updatez tot ce e de updatat pe acolo).

Vasazica, varianta neoficiala.. Ugh, ce putoare sunt. Am ajuns acasa de sambata si inca n’am chef sa scriu nimic. Dar s’o luam cu inceputul..

Sambata trecuta, pe la 10 dimineata, ma trezeste El Presidente: „Vrei la Sulina?”. Uhm..da, cred ca da..wait, what? Ma destept pe deplin, imi trimete informatiile, pare boring.

„De ce nu te duci tu?”

„Eu o sa fiu la Brasov. Ana munceste.. Deci?”

„O s’o intreb pe mama. Iti zic luni (:| ”

Mama, incantata. Mno atunci, faca’se voia ta.🙂

Am ajuns miercuri seara la Sulina, cu impresia de doua puncte ics, in ciuda alor 2 tone, cat cantarea geanta mea plina de ghiduri si albume. Faleza e superba. Pe restul strazilor sunt superbe pietrele si gropile. Dar nu asta importa..

Camera, pe numele lu’ dom’ presedinte, se afla la mansarda, cu vedere asupra Dunarii. Nefiind pe numele meu, sau macar pe nume de gagica, m’am temut putin sa nu’mi vina vreun nene pe cap. Dar, fiind oameni seriosi aia de’au organizat, nu s’a intamplat asta.🙂

A doua zi am conferentiat, ceea ce in termeni concreti inseamna ca am vorbit mai repede decat aia de la sfarsitul reclamelor la medicamente, scapand insa cu o singura balba (fix in titlu, din nefericire). Cafeaua bauta inainte nu m’a ajutat, oricum. Iar spiritul de tiribomba m’a tinut treaza si activa si vorbareata pana tarziu in noapte. Partea care m’a bagat in sperieti insa (caci eu dorm ca un bebelus dupa cafea) e faptul ca la 2 ma chinuiam sa adorm, iar la 7 jumatate m’am trezit la prima alarma. Asa ca m’am limitat la ceai in zilele urmatoare.

Plaja de la Sulina e foarte draguta. Ar fi si mai si fara terase, sezlonguri si umbrelute. Si ar fi fost si mai si daca imi luam costumul de baie.😛 Dar nu, eu, ca un copil serios ce sunt, am gandit ca se merge doar la lucruri serioase acolo, drept pentru care plaja ar fi iesit din discutie. Al doilea motiv e ca ma asteptam la o companie cu varste 35+ exclusiv. Si daca ar fi fost asa, eu cu cine sa merg la plaja?.. Ei bine, viata e complicata si are multe aspecte. Asa ca au fost si oameni sub 35 (putini, dar au fost) si am avut timp si pentru lucruri neserioase. Ne’am reunit deci intr’un minunat „Joindre l’utile à l’agréable”.. unul in care eu am fost la plaja in pantaloni scurti.

Plecarea..ei bine, sambata nu e nici picior de pasager sau de catamaran. Solutia: navele rapide. Totul bine si frumos, in afara de pret si de nenea care dadea bilete. Auzisem eu de niste invitatii mai mult sau mai putin dubioase pe care le face nenea ala duduilor, dar stiu ca de regula moaca mea da de inteles de la inceput ce sunt dispusa sa fac si ce nu. Ei bine, unii se prind mai greu. Asa ca, dupa vreo ora de mers, nenea s’a aplecat catre mine si m’a intrebat cu o soapta suava daca nu vreau sa merg sa vad Dunarea de deasupra. Uimirea mea falsa era fara margini: „Se poate? :D”. Fireste ca s’a putut, ca doar tipul vroia sa’mi arate cine’i el. Si’asa am ajuns in cabina capitanilor, ignorandu’l total pe nenea ramas cu buza umflata in urma. Iar Dunarea chiar se vede super fain de sus. Ca sa nu mai zic de toate butoanele alea de pe bord pe care politehnica m’a facut sa le vad intr’o cu totul alta lumina.. @-)

Acu’s acasa si dorm de sting, ca sa recuperez somnul pierdut acolo. Am primit fotografiile de la actiunile neserioase si’am delectat facebook’ul cu ele. Le’astept si pe alea de la actiunile serioase ca sa epatez in stanga si’n dreapta cu actiunile mele de’o eruditie exemplara. Pana atunci, tre’ sa scriu si sa updatez. Si mi’e lene.😐

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 2, 2010, in Regular/Regulat and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

