Bruhim habaim leshavua shelsratim!

(Sau “Bine ati venit la saptamana filmelor!”. In ebraica. Mii de multumiri catre doamna/domnisoara de la ansamblul evreiesc „Hora” din Bucuresti. Fara ea, urcam pe scena si ziceam cine stie ce prostii.😛 )

S’a simtit ca’i seara evreiasca de pe la 3. Cand eu am ajuns triumfatoare la coafor sa ma fac mumu si frumi, ca doar urma sa ma cocot pe scena in fata a cateva sute de oameni.

Beauty session’ul a fost sponsorizare din partea Rina. Si ma asteptam sa ma chinuie pe’acolo, in baza bunului spirit de civilizatie al romanului care tre sa faca ceva gratis si a faptului ca fetele de ieri au iesit putin traumatizate de la manichiura+pedichiura. Asadar, inarmata cu rabdare, sulite ascutite in priviri si dispozitie sa strang din dinti mi’am bagat picioarele in lighean, la muiat, si mi’am dat spre indepartare cuticulele. Ceea ce s’a dovedit a fi un proces deloc stresant, ba chiar placut, daca stau sa ma gandesc mai bine. Dezavantajul: m’a tinut 2 ore tantea aia.😐 La pensat, o gagicuta cu suvite mov, foarte simpatica, care s’a minunat de minunatele mele radacini si cu care m’am conversat pe tema alergiilor, caci amandoua suntem sensibiloase vara: ea stranuta, eu ma umflu si ma mananca. Eh, intr’un final ajungem si la coafat.. m’au spalat, m’au bibilit, m’au intins, m’au tapat (la un moment dat aveam un cap de vrajitoare de mama’mama), m’au fixat, m’au tapat din nou. Totalul: 3 ore jumate.😐 La un moment dat ma gandeam ca o sa plec cu vreo depresie ciudata de’acolo, dupa atatea ore de stat degeaba si de bibilituri din partea altora. Si mi’a fost cald cu parul desfacut. Dar cica baba sufera la frumusete. Imi pare rau, eu nu’s genul ala de baba. Dar am eu sprancene si unghii facute la Rina? Am. Au fost gratis? Au fost. Traiasca, deci!

Seara propriu’zisa a fost stresanta pana sa ma cocot in dreptul microfonului si plictisitoare dupa ce m’am dat jos (nu mai aveam pentru ce ma stresa => no fun).

Daca nu pronunt bine in ebraica? (p.s.: Mersi Tudor pentru ajutor😛 ) Daca ma impiedic si’mi rup gatul? Daca mi se rupe un toc? Daca pica un asteroid fix pe mine? Genul meu de stresuri..

Si bineinteles ca ceva a mers un pic pe dos. Dar nicio calamitate nereparabila: domnul Neuman n’a vrut sa astepte sa’l introduc si si’a zis poeziile inainte. Dar lasa ca si mie mi s’a zburlit parul pe ceafa si i’am zis mataraul ala din titlu. Pe care el singur a recunoscut ca nu ar fi stiut sa mi’l traduca. Halal!

Bla, bla, bla.. Ce de lume. Ia uite ce frumos e cerul deasupra blocurilor.. Bla, bla, bla.. Ete la aia ce rad si susotesc in primul rand.. Tremura vocea. ’Tu’i!.. Acu s’au gasit si aia sa se hlizeasca.

Lume, lume, hai la spectacol, aplauze, bla! M’am hotarat in seara asta.. Daca vreau vreodata sa’mi schimb religia caut un evreu bogat si ma marit cu el. Au oamenii astia niste dansuri si niste cantece fenomenale. Vesele si saltarete si pline de viata si elegante..ce mai, acolo’i de mine.😛

La sfarsit, hai la hora. Ei hai, daca tot ne’ati invatat si pasii inainte. Luam si primarul? Ba si pe vice. Si vreo cativa batranei din primele randuri. Si asa s’au incins dansuri evreiesti si langa scena. Traiasca again!

Shalom!

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iulie 22, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

