Practica. s01e01

Nici nu m’am ratacit, cum pretindea bunica c’o sa se intample, nici n’am intarziat, cum tot ea, cu a sa gura profetica, a prezis. Am ajuns la locul faptei cu bine. Chiar cu 15 minute mai devreme de 8.

In nemarginita’mi gentilete am zis ca n’ar fi frumos din partea’mi sa stau fix in fata scarii in care se afla firma respectiva. M’am dus la urmatoarea, am vorbit la telefon, am vazut un nene care umbla la o masina inscriptionata cu numele firmei.. Aoleu, ala o fi seful? E cam dubios. :-s

Nu era seful. Seful e un nene (caci poate as gresi daca i’as spune batranel) care are par si barba alba, fara sa para batran. E zambitor si binevoitor. Pare pregatit sa te indatoreze (nu stiu ce dobanzi aplica inca). Il prinde postul pe care’l ocupa. L’ar prinde si mai bine postul de bunic aflat in parc cu nepotelul. Sau de Mos Craciun.🙂 I’am intins mana cand m’am prezentat. Mi’a sarutat’o. Chiar nu tineam musai si nu prevedeam evenimentul. Dar e un om gentil caruia ii este probabil imposibil sa trateze o duduie ca pe’un partener oarecare. Am zis eu ca’i simpatic..

M’a prezentat „fetelor”:

„-Domnisoara va face practica la noi. E fata vicelui de la Niculitel.

-Fostul..

-Ei, nu conteaza..”

M’a expediat dupa juma de ora. Azi n’am ce face pe’acolo pentru ca „baietii” (unul mi’ar putea fi tata, ceilalti doi macar unchi) instaleaza un aparat de aer conditionat si schimba cartuse de imprimanta azi, iar el pleaca prin oras. Cand au sa instaleze alarme sau ceva care sa pice pe domeniul meu, o sa ma duc cu ei pe teren. Sa’l sun marti (mi’a dat cartea de vizita) si’mi zice atunci daca e nevoie sa vin miercuri la firma. De nu, sa ma bucur de vacanta. Am zis eu ca’i bun de bunic..

Mi’a dat niste cartulii spre studiu. Ceva de casetofoane si televiziune. M’am uitat un pic chioras. Apoi, nuj’ce’fel de circuite. Am cascat ochii mari. Ce naiba’s alea? „Se folosesc ca stabilizatoare in retele”, a continuat el imperturbabil.

Nenea e deja un mic Guru pentru mine. Astept ziua de marti sa vad daca revin cu episodul 2. Si da, stiu ca’s nebuna ca fac practica cand nu’i obligatorie. Nu’i nevoie de nicio reasigurare in privinta asta.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iulie 19, 2010, in Regular/Regulat and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

