Nervous breakdown

Sambata e primul examen. Azi’noapte am dat apa la soricei, l’am injurat pe Tomescu, mi’am bagat picioarele in baze si am hotarat ca Politehnica si ale sale bai sunt de iaurt cu ciocolata si namol. Mi’am dat pumni in cap cu celebra replica a politehnistului „De ce n’am dat la ASE?” si am decis ca boys are stupid. Impreuna cu Mirunel, desigur, care mi’a promis ca in seara asta e randul ei.

Furthermore.. Pierdut interes, il declar nul. Acu mai ramane doar sa ma si tin de cuvant. Cause otherwise, all those bigger battles I was talking about will go straight to hell.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 10, 2010, in So wrong on so many levels and tagged , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. cu totii ne intrebam de ce n-am dat la ASE:-j sau orice alta facultate de genul..multa bafta la acel examen-zmeu>:D:D<

  2. *continuare pt postul anterior*si eu am plans inainte de examenul de anatomie din semestrul intai, dar pana la urma totul a decurs cu bine. sper sa fie la fel si la tine>:D<

  3. mersi Kittyshor :*

Lasă un răspuns

