Noisettes

Imi place sa cred ca a fost frumos. Concertul, vreau sa zic. Ca am fost prin imprejurimi. Si aveam si invitatie. Da’ a plouat.

Si’acu is confuza. Sa ma fericesc ca am avut ocazia sa stau in ploaie alaturi de alti cativa colegi? Sa ma oftic ca n’am luat umbrela de’acasa? Sa ma enervez ca am plecat fara sa vad nimic? Eh..

Mi’e un pic ciuda. Un pic mai mult, daca e s’o luam pe’a dreapta. Am ascultat o groaza de Noisettes in ultima vreme si trebuie sa recunosc ca asteptam un pic lipsita de rabdare evenimentul. N’a fost sa fie. Asta e.. Daca se amana din stiu eu ce cauze, poate ca nu m’ar fi enervat. Dar am ajuns acolo, am asteptat sa inceapa si in locul concertului a inceput ploaia. That quite ruined my mood.

Asa ca asta seara ascult Jason Mraz si pe nenea de’a castigat Eurovisionul anul trecut. Numai asa de’al naibii.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 30, 2010, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

