Noaptea Muzeelor 2010

Cum sa merg la Noaptea Muzeelor era on my to-do-list pentru vremurile glorioase cand voi fi in Bucuresti, n’am putut sa resist tentatiei de’a vizita noaptea trecuta. Astfel au fost trecute in revista Muzeul Taranului Roman, Muzeul de Geologie si Muzeul Militar National.

Primul e boooooriiiing.😐 Acum, nu stiu daca asa e el de felul lui, sau aveau expozitii temporare speciale pentru mai sus numita noapte. Cert e ca intre niste poze facute cica in data de 16 septembrie 2010 si niste picturi chinezesti, am cascat de mi s’au rupt falcile. Fireste, nici pozele nici picturile n’aveau legatura cu taranul roman. Dar misterul s’a elucidat cand am observat taranismele publicului prezent la eveniment si dorinta de afirmare sus si tare a faptului ca ne tragem din ciobani.

La al doilea..multi bolovani, o groaza de cuart de mii si mii de feluri si chestii in genere la fel de boring ca si la primul. Asta pana am urcat la etaj unde am vazut fosile, dinozaurei si cranii.. Muhaha.. Se pare ca totusi nu au fost de’ajuns pentru maimuta, care a vrut sa make the most of it din noaptea asta si s’a uitat mai mult la tipii care vizitau muzeul decat la exponate. Noi sa fim sanatosi insa, caci ea oricum n’a agatat nimic.

Muzeul Militar ar fi fost al naibii de interesant daca nu l’as mai fi vazut o data. Si daca nu l’am fi cautat in directia total opusa a strazii Vulcanescu. Iar cand l’am vazut eu, nu erau oameni care sa perturbe dorinta mea de cunoastere. Nici tu pitipoance cu pantaloni scurti si toace de 12-15 cm, nici tu oameni la camasa, de la care as fi avut pretentia sa nu confunde macheta unui crucisator cu cea a bricului Mircea. Si nici jandarmi care sa nu te lase sa te plimbi prin curte, acea curte care e mult mai faina decat tot restul muzeului..

All in all, m’as mai duce si la anul. Dar la anul vreau sa merg la cel de arta. Asta in cazul in care nu ajung pe’acolo pana atunci. Pentru ca e boem si amuzant sa te duci la Noaptea Muzeelor. Dar atunci vin toti grobienii pentru ca e gratis si toate pitipoancele care stramba din nas numai la auzul cuvantului „cultura” pentru ca e ca un fel de eveniment monden. Atunci sunt muzeele pline de oameni si nu ai cum sa te uiti cu atentie pe unde vrei, pentru ca trebuie sa mergi cu valul sau sa mori strivit. Insa macar acum pot spune ca am facut’o si pe’asta si ca de’acum incolo n’o sa’mi mai para bun.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 17, 2010, in Regular/Regulat and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. muzeul taranului roman are expozitii temporare dragute sa stii:D de aici am mancat pt prima data turta dulce in forma de ciuperca/bradut wtv:-?*acum multi ani*
    hm as fi vrut si eu sa merg dar am auzit ca ar fi inghesuiala mare si eu nu suport asta,oricum taxa de intrare la un muzeu nu-i asa mare,so i shall visit the ones i have not visited yet later on😀

Lasă un răspuns

