AC/DC Black Ice Tour

Da, am stat in al treilea rand (de dupa gard). Da, am plecat dupa „You shook me all night long” pentru ca era frig. Da, initial vroiam sa mergem in Cismigiu. Da, nu aveam tricou cu AC/DC. Da, eu si Drojdie eram imbracate totally inappropriate pentru concert. Dar am stat acolo, ca doua metaliste undercover si am cantat, si ne’am topait, si ne’am veselit si a fost chiar foarte tare.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 16, 2010, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. noi si batranelul ala cu- nici nu stiu cum sa-i zic- cuvertura(?!) cu ac/dc :>

  2. el era undercover si la propriu :))

Lasă un răspuns

