Zen

Am calatorit foarte placut astazi. Foarte mult si foarte placut. Cu CFR’ul, nu cu RATB’ul. In tren am dat de un batranel adorabil care facea liceul pe la ’46, e fost director de scoala in Sabangia, colectioneaza “Magazin istoric” inca de la primul numar si are a quite good’looking nephew care a terminat Electronica si acu e prin Australia. In RATB am dat peste babe crizate care nu au invatat inca in atatia ani de mers la piata cu tramvaiul ca intai trebuie sa lasi calatorii sa coboare din masina si abia apoi sa tragi coate stanga’dreapta cu precizie de ceas elvetian. Ma rog, cei sapte ani de’acasa ai generatiei de ieri si de alaltaieri..

Dar sa revenim la starea zen.. Ziceam ca am calatorit foarte placut astazi cu trenul. Vreo sase ore si jumatate, ca terasamentele is vraiste pe Tulcea-Medgidia-Bucuresti, dar macar n’am avut intarziere. E de apreciat, sa zicem. Dar adevarata parte zen in povestea asta e ca nu m’am plictisit atata timp, desi n’am facut nimic. In conditii normale (sau unele macar catusi de putin diferite) m’as fi scalambait pe’acolo, as fi cascat, m’as fi intins, as fi dormit, iar de la a doua ora m’as fi dat jos si as fi inceput sa imping trenul. Azi nu. Caci mai sus mentionatul batranel chiar era foarte simpatic si foarte inteligent si plin de cunostinte din lumea buna a veacului trecut. Si avea si multa dispozitie de a’si impartasi cunostintele.🙂 Mergea la Calimanesti, la bai. Mi’a povestit despre Australia, unde are baiatul, nora, nepotul si nepotica de doi ani, mi’a aratat poze de’acolo, mi’a zis despre Baneasa care era gara regala inainte, despre descoperiri arheologice, despre politica, despre Turcia si Budapesta, despre avioane, despre liceu, despre colectivizare, despre o cunostinta comuna pe care am descoperit’o dupa ce am trecut de Lehliu si despre altele, prea multe ca sa mai incapa intr’o fraza deja suprasaturata. Iar la sfarsit mi’a urat plin de bunavointa sa petrec frumos anii facultatii. Bzzzzz..stare zen, dunat distarb..🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 4, 2010, in Sweet Stuff and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. E o regula asta. Orice vagon are un batranel atot-cunoascator atasat.

  2. Bre, te cred. Dar asta era si simpatic spre deosebire de alti mosnegi.🙂

Lasă un răspuns

