Day five

Ma manca buricele destelor asa ca actionez in consecinta si vars tot pana nu se duc naibii inspiratia si frazele aparent destepte in care intentionez sa’mi imbrac gandurile.

Azi am reusit sa dorm. Pana la 1 jumate. Si coruri de ingerasi se auzeau in fundal in timp ce eu faceam ochi, glorioasa dupa 8 ore de somn. Pe’aci e grele cu nani’ul si’s mai in urma decat oricand. Culmea e ca inca ma tin bine.

Doua ore de sezut in fund cu scopul precis de’a aplatiza ce nu s’a aplatizat deja, in fata laptopului Corinei, m’au trezit de’a binelea. Astea si un dus din care nu’mi venea sa ies. Apoi am plecat la fataiala..

Bojdeuca lui Creanga e..greu de gasit daca nu stii drumul direct. Ca in rest, sa zic ca’i mica..imi imaginez ca va imaginati cu totii asta. (Si da, imi plac pseudo’tautologiile mele.😛 ) Era la sus’numita locatie un nene muzeograf care’i tot dadea inainte cu lucrarea lui de doctorat de 400 de pagini pe care o putem achizitiona pentru doar 25 de lei. Caci 400 de pagini i’au trebuit lui ca sa analizeze complet de ce a ramas Creanga in Iasi dupa moartea tatalui sau. Si daca proful de SDA are ceva cu femeile si evreii, apai asta are clar ceva cu oamenii din Bucuresti, caci „..din capitala vine tot raul”. Mai apoi, ne’a zis el ceva despre buna prietenie dintre Creanga, Eminescu si Veronica Micle, dar in varianta voalata ca venisera si copii in vizita. In rest, casa era frumoasa. Altceva zau ca nu mi’a inspirat.

Si ca tot veni vorba de clasici, mi’a placut tare mult La Medeleni cand eram mica (mi se pare c’am mai zis asta in cateva randuri, dar placerile adevarate merita trecute la raboj cu bold). Si’am fost azi la Tuffli, aceeasi Tuffli care furniza inghetata si cataifuri pentru Olguta, Danut, Monica si, mai tarziu, Cutulachi. Grozave prajituri mai au. Si tare putine mese.. A trebuit sa asteptam afara sa se elibereze un pic. Dar nu’i bai, caci in timpul asta am investit vreo 20 de lei intr’o carte pe cale sa se descompuna. Era un anticariat vizavi de cofetarie si m’am gandit ca primul volum din Memoriile lui Casanova nu are cum sa’mi strice..altceva decat fondurile.

In alta ordine de idei, I met Mada, o gagica foarte simpatica cu care am stat in camera in tabara de la Ansit din 2008. Am inteles ca se pregateste de management in UK, fapt pentru care nu pot decat s’o felicit, caci potential se gaseste din plin si e extraordinar ca stie ce sa faca cu el si are curaj sa intreprinda actiuni din astea. Eu de exemplu stau prost rau de tot la capitolul asta..

Pe seara, program de voie.. S’a mers la film, la „Poker”. Eu am stat prin camin si am inteles ca nu am pierdut absolut nimic. Mai pe la miezul noptii ne’am reunit pentru un shot de tequila si apoi cotet, fiecare pe la camera lui.

Acu e deja 6 dimineata si eu inca tin ochii beliti in laptop. Peste cateva ore o sa am nevoie de scobitori ca sa’i tin deschisi la intalnirea cu decanul de aici.

Si asta o fost ziua a cincea..🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 16, 2010, in Sweet Stuff and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

