Ramasitele pamantesti ale unui gandac..

Faceam dus cu cateva seri in urma cand m’am simtit privita dintr’un unghi ciudat. Era un nepotel de’al lui Bill care facea escale pe dungile de chit in drumul sau de dupa chiuveta inspre..bateria dusului, cel mai probabil. Cum nu suport indiscretiile, fie ele si din partea neamurilor lui Bill, i’am ars una, l’am stalcit, l’am rasturnat in cadita si l’am trimis sa caute Raiul gandacilor infantili prin tevile de la subsol. Pana sa se duca insa, mi’a venit in minte un gand al naibii de negru’umoristic: „Trimit la plimbare ramasitele pamantesti ale unui gandac..”. Dupa care mi’am amintit de cartile pe care le citeste Sushena (sau le citea pe la dirigentie intr’a 12-a), care mai de care cu nume ciudate si fistichii. Si m’am decis. Daca ma fac mare si ma paleste subit inspiratia pentru o carte, asa’i pun titlul. Printre postneomodernisti (sau ce’or fi astia de acu) prinde suta’n mie. Ma gandesc acu la cartile lui Amelie Nothomb (Igiena asasinului, par example) si realizez ca m’as imbogati.🙂

P.S.: Am primit azi cateva mostre de gandacarie si micime de la unii. Poate fac cartea sub forma unor discutii pe mess. Macar as fi originala si mi’as lua bani si de la generatia hi5.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 25, 2010, in Regular/Regulat and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

