Nasucul meu, care este. Senzual.

– Knock, knock!

– Who’s there?

– Un idiot care vrea sa’ti spuna ca nasul tau e senzual..

Mnu, lucrurile n’au fost asa. N’as mai fi deschis daca era asa.😀

Era de fapt un tip cam dubios, care o cauta pe colega’mea de camera. Putin dezamagit cand a aflat ca e plecata din oras, mi’a spus ca „ti se misca nasucul cand vorbesti. Stii ce inseamna asta? E semn de senzualitate..”😐 Now really, si tu cine dracu’ esti?

Cica e fotograf. S’il cheama Mihai. Mihail. Mu..ltumita de raspuns, i’am notat numarul de telefon si i’am promis ca’i zic Iuliei sa’l caute. Domnul, evident, si mai multumit de raspunsul meu, mi’a spus ca pot apela cu toata increderea la el in probleme de fotografie si grafica si ca’mi face chiar si un discount. Deci..senzualitatea nasului meu l’a dat gata. Eu si Cleopatra..😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 20, 2010, in So wrong on so many levels and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

