nameless post

Eu ar trebui sa nu mai citesc. Ca ma inspira sa scriu si asta imi ia din pretiosul timp pe care ar trebui sa’l dedic studiului. *cough*

Mi’am amintit azi de ceva highly educative, elegant and straightforward. Si din toate epitetele, fireste doar ultimul e cat de cat adecvat cu adevarat. Am vrut eu sa intru direct din bara, unde am toate, dar toate site’urile pe care am intrat vreodata daca pun primele litere dar am observat cu stupoare ca n’am mai citit ineptii de dinainte sa ma virusez (ocazie cu care s’a dus toaaataaaa istoria🙂 ). Asa ca am cautat pe gugal, cum era si normal.

Mno acu, asta este un preludiu lung si ineficient si in intregime nenecesar avand in vedere cam ce mi’am propus eu sa zic. Dar voi cititi ca sunteti nerabdatori si cu baluta la gura avand in vedere cam de cat timp n’am mai zis ceva mai lung de 3 propozitii logice si cu legatura ori intre ele ori cu ceva (orice) in general.

Dupa cum ziceam, am citit azi..moama ce’am citit.. L’am citit pe Radu, bre. Cum care Radu? Stai sa ma uit chioras din spatele monitorului. Ala cu piticii lui gratis care i’au crescut frumos intr’o plantatie din emisfera dreapta si pe care ii tot imprastie, mai nou in domeniu .com, ca blogspotu’ era cah, frate!😛

Il gasiti aici. Va las pe voi sa va delectati ca sa nu va stric placerea ca un prieten din ala enervant de care avem toti, care iti povesteste filmul inainte sa vezi genericul de inceput. Eu vroiam doar sa va anunt ca l’am trecut in blogroll.😀

P.S.: Stiu ca ati citit mult si degeaba. Dar a fost alegerea voastra..😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 9, 2010, in So wrong on so many levels and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

