Aberatie despre carti, prostituate, filosofie si myself

„Belle de Nuit” ma inspira, la fel ca orice alta carte pe care o citesc. Dar asta pare sa aiba o influenta aparte si, citita in mijlocul colegilor, in timpul cursului de „Integrare europeana” (un fel de optional obligatoriu), ma face sa’mi dau seama din nou, uimindu’ma, ca de fiecare data, ca nu mi’am ales gresit numai locul ci, mai ales, perioada. Fireste, cartea e filosofie ieftina, de budoar, genul de carte pe care o citesti ca sa nu fii nevoit sa gandesti in timpul liber pe care il ai. Probabil ca nu se va compara nici intr’o mie de ani cu „Republica” lui Platon, de care imi vorbeste proful acum, dar, cumva, filosofia asta facila mi’e mult mai draga si o consider mai apropiata de adevar, desi ii recunosc stupiditatea pe alocuri. Pentru ca toata cartea e despre doua concepte, de regula aflate la antipozii telenovelelor ieftine: o prostituata cu principii. Slava forurilor de deasupra, nu ma regasesc in nici unul dintre concepte, dar tot mi se trezesc duiosii sincere in timpul lecturii. Sa fiu mai precisa, imi plang de mila.

P.S.: Am primit zambile mov azi. Anihileaza pe alocuri efectul cartii.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 2, 2010, in Regular/Regulat and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

