Impachetari si impachetari

Am fost azi intr’un loc unde se invata multe lucruri interesante.. De fapt va aburesc, am fost la scoala. Da’ am aflat despre „electronics packaging”. Care concept cica nu are corespondenta in romana ca romanii este lenesi si comozi si le fuge oachele dupa ce e strain, stralucitor si suna pompos. Asa ca zicem si noi „electronics packaging” in loc de „impachetari electronice” sau ceva asemanator. Si cum mintea mea era deosebit de activa la momentul respectiv (don’t ask me why, ca pe de alta parte mi’era un somn de moarte) am tras urmatoarea concluzie.. Romanii nu e asa cum am zis eu mai sus. Nu, deloc. Ei s’au gandit sa pastreze denumirea in enegleza ca sa nu priceapa pitipoancele despre ce e vorba si sa se duca pe la saloane de biuti end fesan sa ceara impachetari cu electronice si sa le loveasca cancerul si tumorile apoi. Ca uite cum se inghesuie toate la ciocolata si cum a devenit celulita boala moderna.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 26, 2010, in Bitter'sweet humour and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Imi aminteste de primul curs de Metc. Dragut articol si blog!

  2. Era de CCP de fapt😛

Lasă un răspuns

