I have some explaining to do. :)

O buna perioada de timp, nu a fost net in camin. O alta buna perioada de timp nu am stiut eu ca s’a intors netul. Multumiri peste multumiri pe calea asta catre Cristi care a binevoit sa dea doua clickuri si sa ma destepte.😛

Explicatiile sunt in legatura cu cele doua posturi de dedesubt. Cum net nu era, sau nu stiam eu ca e, mi’am scris inspiratiile si expiratiile in word, si le public acu, la ore absurde, la care ar trebui sa dorm, ca orice om normal. Sunt datate frumos in josul postului, ca sa va prindeti cam cand si in ce imprejurari am debitat ce’am debitat.

Enjoy!🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 23, 2010, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

