Ghidul impiedicatului. Cap 1: Cum sa pierzi ceasul de la mana

Stati linistiti, nu mi l’a furat nimeni. Si totusi, s’a tot dus..

Drept e ca am lucrat la treaba asta cam un an si jumatate. Nu e lucru usor si pentru orisicine. Aia de se plictisesc repede si nu’s tipicari incearca degeaba. Mai mult ca sigur nu’i pentru ei. La fel nu e pentru aia slabi de inger. Respectivii se pot atasa prea mult si apoi cine stie, Doamne pazeste, ce se intampla.

Mai sus numitii sunt rugati sa dea cu X din Mozilla.

Mergeam de dimineata spre scoala. Fireste ca mai aveam putin si intarziam, ce fel de intrebare e asta? M’am intalnit cu un coleg, m’am uitat la ceas, era fara 10. Am mers, am vorbit, m’am uitat iar, nu mai era nimic.

Repet, nu mi l’a furat nimeni, cum ar fi mama tentata sa creada in ciuda insistentelor mele.

Cam de cand am primit ceasul respectiv mi’am dat seama ca o sa fie o arma grozava impotriva plictiselii, respectiv a atentiei. Si’am inceput sa ma joc cu el. Mai exact, cu inchizatoarea de la bratara. Mi’a luat un an jumate, dar intr’un final am reusit. Inchizatoarea s’a tocit. Si’apoi incepea ceasul meu sa se desfaca singur. Prinsese viata, am crezut ca’i de bine.

Doar ca de dimineata a prins prea multa viata si s’a desprins de mana mea. Oh well, farewell then.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Decembrie 11, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ce ceas era ? Merită o lacrimă ?🙂

  2. Mda.. pentru stoicismul cu care m’a suportat atata vreme cred ca merita🙂

Lasă un răspuns

