Why college is so cool..

Pentru ca atunci cand stai in camin vin tot felul de nene la tine, cu promotii. Asa am capatat eu cartela de Orange, asa am baut Cola Zero intr’o seara si dupa vreo doua zile am observat ca are gust de cerneala daca sta desfacuta. (Si da, chiar stiu ce gust are cerneala, am avut curiozitati traumatizante cand eram mica.😛 )

Si in seara asta, stand eu in baie (pentru ca acolo sunt de obicei la cele mai importante momente din viata mea) aud cioc’cioc. Pe mine ma tinea viata in locatia aia perfida, asa ca s’a dus colega sa deschida. Traiasca peretii subtiri..

„Buna seara, suntem de la Jacobs si daca completati cuponul acesta primiti trei pliculete de Jacobs 3 in 1. Cate sunteti in camera?”

„Doua.”

„Poftim. O sa vina colegul meu in 5 minute sa le ridice si sa va dea pliculetele. Sunt Latte, Clasic si Intens. O seara buna.”

Usa se inchide, fireste, si se aude glasul colega’mii, plin de un prozaic si o practicitate rar intalnite/auzite: „Hai sa completam astea ca ne dau cafea..”

Si’am primit cafea. Ofer una bucata pliculet de Latte. Mie nu’mi place.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Noiembrie 5, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

