Sper sa fiu impar urecheat :)

Dupa cum calduros si cu un zambet sadic pe buze ne’a recomandat proful de Bazele Electrotehnicii. Caci studentii se imparta in doua categorii: parii urecheati si imparii urecheati. Adica aia cu zero, respectiv doua urechi (informatia ori nu intra, ori iese direct) si aia care tin un deget bagat in urechea numarul doi.🙂

Deci a inceput faculta. Yey.😐 Pare greu.😐 Ce e si mai ciudat e ca am impresia ca o sa’mi placa.😀

De saptamana viitoare sper sa am si eu netul meu propriu si personal, pe calculatorul meu, tot proprietate personala, fara sa mai fiu nevoita s’o stresez pe Laura’balaura ca vreau sa’mi verific mail’ul.

Mai nasol e atunci cand te intinzi pana la 12, 1, 1 si ceva spre dimineata, iar la 7 suna ceasul. Si tre sa mergi in Rectorat sau Polizu. Sau cand te uiti in orar si realizezi ca urmeaza sa ai cursuri pana la 8 seara. Dar vantul bate, cainii latra. Noi sa fim sanatosi, ca la biserica am fost duminica si ne’am rugat la Doamne’Doamne de profi ok si subiecte usoare la examene.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Octombrie 5, 2009, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. oh sa vezi cum e sa te trezesti la 5:45 si sa ai ore pana la ora 20,dar ore dinalea gen biofizica,biochimie si anato :)) multa bafta,cowish,sa ne auzim dupa sesiune fericite😀

  2. Ei da..trebuia sa’mi amintesti tu repede de examene si sesiune. Lasa’ma sa’mi traiesc semestrul de boboc linistita.😛

  3. ce linistita :)) pune mana si invata.eu am primul colocviu din viata mea luni :)) cry me a river😐

  4. ai impresia ca o sa-ti placa, mare belea cand nu o sa mai ai „impresii”…

Lasă un răspuns

