Comunicat apocrif

Sau proces verbal de mers pana la magazin.

Fireste, nu mai stiu care era semnificatia acestui ‘comunicat apocrif’ pe care se straduia profa de romana sa ne’o bage in cap si pe care jur ca am stiut’o la vremea ei. Am acum un lapsus enorm si o problema cu caietele de romana lasate la Tulcea, atlfel nu m’as plange. Oricum, orientandu’ma dupa ce contine capitolul lui Petrescu, zic eu ca se potriveste. Care nu’i de acord cu mine si se crede mai breaz, sa arunce primul cu piatra.

Va comunic asadar, intr’un mod absolut sec si lipsit de..verva? ca n’am facut mare lucru in ultima perioada. Bine, ignorand culesul viei, zdrobitul strugurilor, o zi intreaga de tescuit, participarea la deschiderea anului scolar la Moisil, socializarea cu un tip misto si cu unul cu fata de maimutoi epilat (traiasca citatul din cugetarile tipului misto), descoperirea faptului ca „Ba, eu chiar stiu sa conduc..zomg, etc.etc.”.

In rest, cred ca si’a dat toata lumea seama ca „I’m back!” de la Timisoara. Iar unii au descoperit si ca nu e deloc indicat sa fiu calcata pe coada, pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa mi se zburleasca blana urat de tot. Altii descopera again and again ca „Paula asta e fata desteapta.”. Asta fiind, bineinteles, Gabi. Sper sa nu fie genul de persoana care deoache, pentru ca acus’acus incepe faculta si n’as vrea sa apar pe’acolo proasta ca noaptea. Pentru orice eventualitate, nu ies „la terasa” fara sa pun ceva rosu pe mine atunci cand stiu ca risca sa apara si el.

Si poate cel mai important eveniment ar fi faptul ca azi l’am cunoscut pe al meu nepotel, intitulat Denis (si da, e nepotel, am intrebat mai multa lume). Dubiile vin din faptul ca e pruncul varului meu. Dar tot nepot e, nu? Chiar daca e unul mai special. Are 6 luni, mozoleste vaci de plus (va rog nu ganditi pervers, i’am mentionat deja varsta), ii place sa danseze pe Michael Jackson – Beat It si sa mearga cu masina, iar duminica pleaca inapoi in Spania. Cand s’o intoarce la anul, probabil n’o sa mai stie pe nimeni si’o sa trebuiasca sa scriu iara despre el si despre cum a dansat de data asta pe..ce s’o nimeri sa pun pe cd’ul pentru masina.

Recitesc si vad ca seamana mult cu un post scris la misto. Pai..e.

P.S.: „- Ascultă, fată dragă, ce-ai zice tu dacă ne-am despărţi?” Pentru fraza asta, merita sa citesti toata cartea.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 16, 2009, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Te plictisesti nu!?

  2. Dap. Teribil.😐

Lasă un răspuns

