Cand vaca devine capra..

Pe 3 septembrie, Carturestii au considerat de cuviinta sa gazduiasca un curs de escalada montana. Vaca s’a dus, fireste la mall si a facut prezenta pe’acolo. Pentru ca, aflase ea dintr’o revistuta ca mai apoi se fac cocotari pe panoul de escalada din Curtea de Onoare a Iulius Mall.

Et, bien sur (scuzati lipsa accentelor).. la ora 21:20 (aproximativ) m’am echipat. Am intrat in niste sosoni care ma strangeau ca naiba, pentru ca asa trebuia, sa ai piciorul bine fixat in incaltaminte si varfurile rigide ca sa ai baza in ele, m’am infasurat in ham si’am purces. Peretele ce l’am avut de escaladat a fost relativ usor pana la jumatate. Dupa care se schimba unghiul de inclinare si se nasoleste treaba. Trebuie sa te tii mai mult in maini, ori treaba asta mie nu prea’mi iese. Dar e fun sa te cateri si’apoi sa te batai prin aer agatat de’o coarda.😛

Si daca anul trecut am tras cu arcul, anul asta am facut escalada..ma intreb ce urmeaza la anul.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Septembrie 6, 2009, in Sweet Stuff and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

