Carturestii

Prima data cand am auzit de Carturesti eram la ora de antreprenoriala in clasa a 10-a si ma pusese domnisoara Butuc sa citesc nuj ce articol despre ei. Si’am zis atunci in mintea mea de copil prost „Oau..cum era si in cafeneaua aia din ‘Pasiuni’.” Iar mai apoi „Ce tare! Nu’s singura din tara care are idei bune🙂 „. Si ma mai gandeam eu „In Tulcea n’ai sa vezi asa ceva”. A naibii gura aurita ce am..

Am fost aseara la Carturestii din mall cu sora’mea si Victor. Am stat pe putin 40 de minute printre rafturi cu carti, rasfoind si comentand. Am gasit ‘Coranul’ la 24 de lei, si desi n’am citit ‘Biblia’, parca mi’as cumpara ‘Coranul’ pentru lectura. Am gasit ‘Biblia barbatilor’, iar Victor ne’a informat ca aia vrea de ziua lui (adica in mai anul viitor). Eu mi’am achizitionat ‘Scandurica’, de Dan Miron si’am hotarat ca in Bucuresti sa ma rasfat macar o data pe luna cu o vizita la ei.😛

Per total, Carturestii te farmeca. E o librarie in care nu vine nicio vanzatoare tafnoasa sa te intrebe ce cauti si daca te poate ajuta. E un loc in care poti sa te relaxezi, sa glumesti pe seama cartilor descoperite acolo sau, de ce nu, sa’ti inveti copilul instrumentele muzicale, cum facea o doamna aseara.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 27, 2009, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

