Impresii de Timisoara. Part 1. :)

Nu garantez ca o sa existe curand si un ‘Part 2′ dar is prevazatoare si ma asigur din timp ca nu ma ia nimic prin surprindere.

Dupa cum ziceam, impresii de Timisoara. Pai, ma felicit ca am ales Bucurestiul pentru facultate. Ho! Nu sariti pe mine, ca n’am zis ca Timisoara e oras urat. Numa’..Bucurestiul e mai agitat, mai plin de viata si are in contingentul de locuitori si persoane pe care le pot suna cand m’am saturat de stat in casa.

In rest, totu’ bine si frumos si pe’aci. Vazut mall’ul (dar numai din parcare😛 ), vazut Lipova (manastire+cetate), vazut una bucata Arad (terasa fara gheata si fara paie sub pretextul ‘sefu’ e plecat’), fost la zoo, vazut gaini de curte si vreo 3 tone de iepuri😀 , ratacit pe langa Bega, baut Tequila Sunrise la o terasa (mai mult alcool ca la Tulcea, dar si prea mult grenadine).

Nu tu timisorean cu Touareg, sau Mercedes sau BMW. Dragos o sa fie dezamagit de mine. Sniff’sniff. Mai bine asa, oricum. La ce sistem de semafoare e pe’aci..ma descurc perfect cu RATT’ul sau per pedes.

Dupa o saptamana de lancezire in casa (aka literatura, integrame si nervi la sudoku), mi’am propus sa fiu rebela saptamana ce vine. Caut un strand si ma duc sa ma balacesc, fac rugaciuni si matanii sa nu ma ratacesc cat caut drumul spre mall, dau search de niste parcuri, plus..(acu chiar o sa fiu rebela) poate merg la un film. Am vazut la Ionut pe blog o recomandare pentru District 9. Pana la urma, de ce nu? O viata am.😛

P.S.: Iar am visat ca ma marit. De data asta imi faceam parul pentru nunta. Drept pentru care, inspirata, mi’am pus aseara motu’n bigudiurile sora’mii. Zilele astea’s creata, deci.

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 23, 2009, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

