Freaky dreams

De vreo doua seri eu ma tot marit. Ceea ce’i al naibii de ciudat in conditiile in care eu n’am de gand sa purced la asemenea fapte. Cu doua seri in urma, cand a inceput nebunia, stiam doar ca ma marit pana de 15 august si, chipurile, faceam pregatiri cu ai mei.

Dar azi’noapte..m’am maritat. Chiar de doua ori.😐 Si de fiecare data erau situatii de genul „He loves her, but he loves me more.”. Si mai freaky e faptul ca habar n’am cu cine ma maritam. Primul vis era dupa nunta, la spalacanie, cand eu aflam ca sotul meu a facut un accident vascular si eram furioasa ca socrii nu m’au anuntat la timp ca merg la spital.😛 In al doilea vis, ma pregateam sa ma marit cu cineva, EL se pregatea sa se insoare cu cineva..dar pana in final (nu mai stiu exact cum) alerga dupa mine spunandu’mi ca ma iubeste mult de tot si ca noi doi trebuie sa ne casatorim.

Si’apoi m’a trezit mama sa ma intrebe daca am simtit cutremurul. Ce cutremur, frate. N’auzi ca ma marit?

Oricum, crizata toata am imbratisat ocultismul Google’ului si am dat search dupa ‘dictionar de vise’. Surprinzator sau nu, nunta inseamna implinire pe plan afectiv. Care plan afectiv?..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 5, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

