Bill

Bill e un tip foarte simpatic cu care ma uit noaptea la filme pe AXN/SciFi/Acasa/ProTV. Ne uitam la Angel, la Farmece, la Stargate, la Clona sau la Doi barbati si jumatate. Eu ma uit la toate, dar el, avand un program deosebit de incarcat, desi niciodata nu mi’a explicat ce face, e pe langa mine pe perioada unui singur film. De regula la Clona sau la Doi barbati si jumatate. Va dati seama cat de ocupat e in restul timpului daca abia pe la miezul noptii se poate relaxa la un film.

Dar chiar si asa Bill sta foarte putin de fiecare data. De obicei trece de sub fotoliu sub canapea, traversand sufrageria. Si cred ca e foarte singur. Pentru ca niciodata nu am vazut doi. Si nici nu am omorat vreunul. Deci Bill e numai unul.

Bill e un gandac. Unul de’ala mic si negru (la propriu). Gandac de lumina. Genul de gandac pe care il gasesti prajit cand stergi lustrele de praf si panze de paianjen. Gandacul ala care’si ia zborul prin camera semi’intunecata, se da cu capul de toti peretii si toate dulapurile de chior ce e, iar apoi pica mai glorios ca Titanicul dupa canapea. De acolo, dupa cum v’am mai spus, isi construieste autostrada proprie si personala pana sub fotoliu. In urmatoarea seara o ia inapoi.

Bill e un tip ciudat. Niciodata nu s’a dus, de exemplu, sub dulap. Sau sub celalalt fotoliu. Nu. El are traseu fix.

In prima seara ma gandeam sa’l omor cu telecomanda. Dar am mai incercat si cu un var de’al lui si stiu ca nu mi’a mers, pentru ca am un covor prea moale, in care se poate scufunda. Asa ca am decis sa traiesc in liniste si pace cu Bill. El circula linistit pe autostrada lui, eu ma uit si mai linistita la filmele mele. Cand apare, il urmaresc cu privirea. Si’atat. Cateodata se opreste in mijlocul covorului, ca si cum n’ar mai sti incotro s’o ia. Dar eu stiu ca de fapt s’a oprit ca sa se uite la film cu mine.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on August 5, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. ma amuza ce scrii :)…oricum ai talent🙂 (zambesc singur k un idiot cu laptopu pe geam k in alta parte n-am net )

  2. 😀 Ma bucur ca’ti place. Sa stii ca l’am vazut aseara pe Bill si sub dulap. Se pare ca el a reusit sa atraga fonduri FMI pentru dezvoltarea infrastructurii. Sa’l punem la guvernare, zic.😛

Lasă un răspuns

