Mda.

Atat de obosita, suparata si nervoasa incat nici n’am sa ma deranjez sa’i injur pe Androneasca si ai sai lingai pentru magaria si bataia de joc de azi.

LE: Am gasit forumul de pe edu si am postat un mesaj in care ii transmiteam urarile mele de bine madamei Andronescu. Nu am avut un limbaj jignitor sau ofensator. Ii transmiteam doar ca s’a facut de ras pe ea si intreg ministerul cu declaratia „intarziere de 30 de minute”. Sa mori tu, cucoana? Au fost 3 ore. In orice caz, la nici 10 minute dupa, mesajul mi’a fost sters. Morala?

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iulie 1, 2009, in Regular/Regulat. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Pfoai, ce nervi am avut si eu in ziua aia. Mi se facuse si rau, nu mai vedeam bine in fata mea. A fost totala bataie de joc si probabil de-aia nu am putut sa ma concentrez, ca eu stiam subiectul de 10 si uite ca am luat 9.70 la proba asta.

  2. am dat si eu bac – ul acum cativa ani, intre timp am terminat o facultate si mai am putin si o termin si pe a doua…nu pot spune ca sunt pregatita pentru ceva…dar asta e alt subiect…subiectul despre care as vrea sa discut este bac-ul de anul acesta care intr-o descriere foarte scurta il pot califica dpret una dintre cele mai mari batai de joc pe care le-am vazut vreo data, si spun asta nu din exterior ci din interior deoarece am avut cunostinte care au dat anul acesta bac-ul si in a caror pregatire m-am implicat in mod direct. incepand de la organizare, continuand cu anumite forme de persecutie la care au fost supusi elevii si culminand cu rezolvarile care s-au postat pe internet pentru subiectele la limba si literatura romana. as avea cateva intrebari pentru domnii profesori si pentru doamna Ecaterina Andronescu:
    1. ce incercati sa faceti sa scoateti din ei eminente cenusii la limba si literatura romana?
    2. daca le cereti propria opinie in legatura cu un subiect de ce le impuneti totusi modalitati de raspuns?
    3. ce inseamna acel „etc” pus la sfarsitul variantelor de raspuns? o infinitate de variante nu? si atunci de ce se puncteaza doar cele care sunt pe placul si pe interpretarea profesorilor?
    4. de ce inca se mai razbuna profesorii pe elevi? de ce elevii de la liceele tehnice sunt catalogati drept paria tagmei liceale?
    5. cand veti lua cu adevarat masuri impotriva profesorilor care nu isi fac treaba la ore?(nu spun ca elevii sunt niste sfinti, pe departe, dar profesorii din pacate ii ajuta in decadenta)
    6. cand veti transforma acest sistem de invatamant ridicol in ceva concret, palpabil si stabil, nu in ceva care se misca precum valurile Dunarii, sau precum viziunilor multiple ale dragilor nostrii conducatori?
    si ca o mica concluzie cand veti inceta dragi ministrii si dragi conducatori sa va mai bateti joc de dascali si de elevi (si in caz ca nu stiati frustarile la care ii supuneti pe profesori sunt varsate asupra elevilor, este posibil ca la un liceu din Bucuresti din aproape 400 de elevi mai bine de 80% sa fie nepromovati, si din acesti 80% mai bine de 70% sa fie picati la examnul scris de limba si literatura romana? credeti ca o poezie poate fi interpretata cu adevarat? credeti ca poate cineva sa spuna cu adevarat ce a fost in mintea acelui poet? probabil ca nu)
    imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie sau exprimare se datoreaza faptului ca mintea mea inca nu si-a revenit dupa unda de soc pe care a provocat-o bacalaureatul anul acesta

  3. Pai … 3 ore, dar a fost rau? Oricum alta treaba nu cred ca aveai si din cauza asta te-ai grabit si nu ai stat la exament cat ai fi vrut sa stai! Cert e ca-i neplacut … stresul ne-a macinat pe toti, chiar si pe mine! Adica pe mine mai putin ca eu doar am supravegheat! :p

  4. hmm..nu cumva ai bantuit pe la moisil la supraveghere?😕

Lasă un răspuns

