Careva s’o impuste pe Monica Iacob Ridzi

Nu stiu daca e vina ei sau nu, dar zau ca nu’mi pasa in momentul de fata. Am o criza de geniu gen ‘porcusorul isteric’ (again, ca si in cazul Sienkiewicz😛 ).

Se ia una bucata elev/-a responsabil/-a care vrea sa mearga intr’o mirobolanta tabara/scoala/universitate de vara. Si cum anul trecut a participat la Universitatea de Vara a celor de la ANSIT, se gandeste de vreo 8-9 luni ca acolo ajunge si vara asta.

Fatalitate! No more ANSIT. L’a inghitit MTS (condus de madama din titlu) si l’a desfiintat un pic. Acu, asta e. Nu mai e ANSIT, cautam in alta parte.

Si elevul/eleva da search pe google. Baiul e ca google se gandeste..se gandeste..se gandeste..rezista mai ceva ca ferestrele de la Qfort..si da eroare.😐 Blink’blink. Ce?! Nicio tabara? Chiar nici una?

Dupa care apare o raza de soare binefacatoare la orizont: Tabere gratuite de vara de la MTS. „Ia te uita cum isi spala astia pacatele, mititeii. Si eu i’am injurat degeaba.” Degeaba pe naiba, caci is merituosi cu coronita chiar in privinta asta. Is tabere care te cocoata pe munte, tabere de tanci care vin in grup, insotiti de profi, tabere pentru ansambluri artistice, tabere pentru copchii talentati.

„Asa..si pentru mine ce’aveti?”

„Pai..aaa..stai sa ne uitam. Nimic!🙂 ”

Sa’mi zica si mie cineva care a fost atat de destept incat sa creada ca ANSIT’ul exista degeaba. Promit ca schimb titlul atunci. Dar pana la aflarea unor asemenea informatii, eu propun s’o detronam pe Ridzi. Poate se sperie si ne dezvaluie tradatorul. >:)

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Iunie 1, 2009, in Regular/Regulat. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Adina Moldovan

    draga tinere, in incercarea de a face un proiect in legatura cu desfiintarea Ansit, am dat peste blogul tau..Da-mi voie sa iti spun ca ma doare sufletul ca s-a pierdut inca un lucru bun..Si pacatul cel mai mare e ca cei cu ONG-urile s-au temut sa faca vreo manifestare impotriva..Chiar daca s-a desfiintat, macar Universitatea de Vara sa o fi lasat..acum nici un proiect nu exista in derulare, in afara de taberele de la MTS, respectiv DJT, dar care ori sunt luate inainte pe nu stiu ce criterii, ori sunt pe bani.Am o lista de tabere din vara asta din toata tara,dar sunt si eu o tanara muritoare de rand, de unde bani??Si inca ma gandesc ca nu ar fi tarziu o manifestatie pentru Ansit..Imi pare rau ca nu pot explica ce simti,cat simti si cum simti la un training ANsit..Fenomenal..

Lasă un răspuns

