Hai sa ne bagam tot ce n’avem dar speram sa ne creasca vreodata. :)

Din seria „Din Est pana’n Vest, iubeste’ti cartierul” am in fata blocului un binecuvantat teren de fotbal pe care se aduna plozii sa joace turca zi de zi. Aia mari se aduna mai pe seara, cand pruncii fac nani sau se joaca counter, si joaca „la nocturna”.

Pana aici, nimic rau, avand in vedere ca e mult mai avantajos pentru tinereii astia ce vin din urma sa bata mingea pe maidan decat sa toceasca vopseaua de pe tastatura, asa ca mine. Iar pentru ai mai mari, e mai bine sa dea cu piciorul in minge pana isi disloca soldul decat sa se duca acasa si sa urle la copchil si la nevasta.

Chestiile in neregula apar atunci cand ma uit pe geam pe la orele amiezii sau chiar serii si vad pustani de maxim 10 ani la turca. Ce poate fi rau in asta? Pai, in cele mai bodegoase dintre bodegile in care am intrat pana acum (si am intrat in destule) n’am auzit atatea bagari si scoateri in morti si vii, neamuri si urmasi, obiecte si parti anatomice. Si au 10 ani. Raman cu gura cascata. Cand aveam eu 10 ani si auzeam vreun cuvant d’asta..ascultam, tineam minte, si apoi fantasmam cu vreo prietena pe tema „oare ce’o insemna aia?”.

Acum, eu nu zic ca n’or avea si astia mici problemele lor. Stiu si eu, nu le ies cum trebuie adunarile pana la 1000 cu trecere peste grad si decat sa o injure pe invatatoare, isi injura tovarasii de joaca. Sau poate „Somnoroase pasarele” li se pare incomensurabil de greu de retinut si atunci prefera sa’si bage ceva in Eminescu, substituindu’l cu vreun alt pusti.

DAR, de ce ai afirma ca’ti bagi ceva in altceva, cand tu inca nici nu detii cum trebuie acel ceva, nu stii exact ce face in afara de pipi si te gandesti probabil cu scarba ca fetele arata altfel? Lasa’i pe aia care joaca „la nocturna” sa faca asta, ca ei sigur au, sau cel putin ar trebui sa aiba. Tu..mai asteapta sa’ti creasca.

P.S.: Cenzura vine din faptul ca citeste si mama blogul asta si, desi sunt majora, nu’mi permit.😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Mai 11, 2009, in Regular/Regulat and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. „DAR, de ce ai afirma ca’ti bagi ceva in altceva, cand tu inca nici nu detii cum trebuie acel ceva, nu stii exact ce face in afara de pipi si te gandesti probabil cu scarba ca fetele arata altfel?”
    ce mi-a placut =)) cat de adevarat :>

  2. noh, macar alora le va creste intr-o buna zi. e chestie de timp. dar ce te faci cu cele care-si baga ceea ce nu vor avea niciodata. decat ocazional, pentru scurte perioade de timp.. si doar cu „imprumut”. de fapt.. ups.. atunci vor avea in sensu ca isi vor baga altii care au ce.. hai ca vorbesc prostii!:))

  3. Mai, si eu mai fac chestia asta cateodata in ideea ca „intotdeauna va exista prostul care sa si’o bage pentru tine”. Dar am grija in prezenta cui si cati decibeli folosesc.😛

  4. Eu stiam ca…
    Copiii mici stiu ca putulica este pentru facut pipi. Batranii sunt convinsi.
    :))

Lasă un răspuns

