Full day. Oare urmeaza full moon?

Probabil o sa urmeze si full moon, si nici macar in conceptul de satelit natural al pamantului, ci al aceluia de perioada de aproximativ 30 de zile. Dupa cum se vede si in ticker, vine bacul..

Azi am alergat. Atat la propriu, cat si la figurat. Gardianul de la Prefectura ma stie deja, cred ca n’o sa se mai oboseasca in veci sa intrebe cine sunt si la cine ma duc, dupa ce am fost de vreo doua ori acolo in decurs de o ora si ceva.😛 Acum, vizita in sine n’a fost nicidecum epuizanta. Dar drumul(scoala-centru, centru-scoala, scoala-casa, casa-centru), dar caldura, dar maimuta (caci si ea se preumbla cu mine de nebuna)..toate astea te extenueaza la un moment dat.😛

Da’ ce’mi pasa mie. Eu ma duc iar sa alerg. Il iau pe Marmotzel si dam ture de Ciuperca. :> Si nici macar nu da vreunul dintre noi bacul la sport..

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 27, 2009, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. jardarmii de la prefectura is pe putin 3. cel putin imi amintesc de 3 intr-o singura saptamana care ma interogau de fiecare data inainte sa ma lase sa urc la etaj unde aveam eu treaba. adevarati cerberi.. :-S
    alergatu’ pe ciuperca e pentru „asa imi place mie sa traiesc sanatos” sau pentru „vine vara, haine putine.. mare..vai! dar stai..de ce sa ma duc la sala sa dau kilogramele jos cand pot alerga”?

Lasă un răspuns

