Intra’v’ar gardu’n partile dorsale.

Si spun asta cu zambetul meu sadic pe buze, zambet care spune ca putine lucruri m’ar multumi mai mult in momentul de fata decat introducerea unor tepe metalice in orificiile nedescoperite (sau, cine stie?) pana acum de alte obiecte/parti anatomice.

Asta le doresc loserilor care pierd vremea in fata blocului meu. De fapt, is niste copchii de maxim 13-14 ani, care fumeaza si se ling ostentativ, se bajbaie si sprijina gardutul farmaciei de la parter, izbucnind in tipete cand apare un altul lins in freza de un vitel care’si curata limba cu o extra-portie de gel de par.

Unul dintre ei zdroncane fara incetare niste chei. Dude, pana si de la etajul 3, de unde as putea sa te scuip in cap si ma prefac ca ploua (la propriu), se vede ca nu’s chei de masina. Asa ca nu te mai agita, nu esti deosebit. Imi pare rau sa’ti sparg balonul de iluzii, dar chei de la o usa a unei case are aproape toata lumea, cei care nu poseda asa ceva nefiind decat niste exceptii nefericite.

Incheind fulminant urarile catre cei din fata blocului (fulminant doar in mintea mea, caci nu vreau sa ma exprim vulgar aici, pastrand deci partile hardcore ale urarilor mele pentru mine insami), tin musai sa trec la ‘aia doi’ care sed bine mersi si trag din tigari de parca ar fi cine’j’ce bunatate in scara, la parter. Ea pare ofticata, el pare ca ar vrea sa i’o traga si nu indrazneste pentru ca mai urca si mai coboara lume. In afara de asta, mai sunt deranjati si de cei de’afara care mai vin in vizita ocazional, sa’i intrebe de sanatate. Voua..ce sa va doresc eu voua? Poate doar ‘f***i placut’ cand s’o mai lasa seara si nu v’o vedea toata lumea prin boscheti si scari de bloc neiluminate (asa ca a mea). In rest, sa cresteti mari, ca nici voi nu pareti sa aveti mai mult de 14 ani.

Ciudat, n’am multi ani in plus fata de ei dar altceva nu’mi vine in cap decat ‘generatiile astea care vin din urma..’

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Aprilie 5, 2009, in Bitter'sweet humour and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

