Simplele placeri

Asta este o alta leapsa primita de la Nol. Ca sa nu fiu ‘de’aia’ ii si raspund la intrebare si’i zic ‘bineinteles :p ‘

Ce ma face sa imi ling degetele?

Pai..inghetata in caz ca mi s’a scurs pe ele. Fireste, si ciocolata este o optiune in cazul in care mi s’a topit intre degete. La fel si orice altceva dulce si bun.🙂

Ce imi incanta privirea?

Tulcea vazuta de la monument (imaginea de la platforma nu prea ma atinge la corason), Niculitelul vazut de pe orice deal din apropiere, plaja de la Sf. Gheorghe.

Ce imi place sa ating?

Pai..(again ‘pai’ )..parul (curat) al oricui, piele fina, esarfa mea cu 45%matase si 55% poliester, catelusi pufosi, petale de trandafiri.

Ce mirosuri ma incanta?

Extraordinary (Avon), lacramioarele, lumanarica parfumata mov pe care mi’am cumparat’o in urma cu cateva zile, iasomia, pudra de corp de la Volare (Oriflame), mirosul copacilor verzi, brazii de Craciun.🙂

Leapsa merge mai departe la Mariana si la Nezumi.🙂

Marianei ii transmit si un ‘Welcome to za blogosfera!’😛

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Martie 30, 2009, in Sweet Stuff and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. nimeni important

  2. Multumesc pentru mesaj, cred ca altfel as fi vazut mult prea tarziu. Am scris😛 .
    Imi place ce ai raspuns la ultima intrebare🙂 .

Lasă un răspuns

