Zi de revelatii

Pentru voi ca am dezvoltat o nesanatoasa pasiune pentru episoadele de stand-up comedy ale lui Teo. Pentru mine, ca inca sunt buna la romana.🙂

Macar atata lucru nu s’a schimbat din clasa a zecea, spre deosebire de inclinatia si priceperea de la matematica care s’au epuizat cat ai zice ‘clasa a 11-a’. Dar poate, pana la sfarsitul anului, am sa descopar ca nici asta nu s’a schimbat, desi mi’e tare greu sa traiesc cu speranta asta..

Poate va intrebati ce legatura are Teo cu romana. Pai, nu stiu daca personal are vreo treaba, dar in filmuletul de mai jos are multa. Si nu musai cand vorbeste de Eminescu, ca Eminescu inca ramane cute daca stii cum sa te strecori si sa faci slalom printre carti de comentarii si analize literare. Insa cu siguranta ne’ar place poezia mult mai mult daca n’ar trebui sa analizam fiecare vers.

Si asta, in principal, pentru ca eu am asa un feeling foarte puternic cum ca multi doar se plictiseau, s’au simtit cuprinsi de geniu si’au zis ‘Azi scriu o poezie’ indiferent de tema. Ca poate is ochii iubitei, sau vrabii care motzaie in pom nu importa. Pentru ca in mod sigur poetul nu s’a gandit ‘Si’acum am sa creez o constructie oximoronica prin care sa accentuez o chestie absolut banala cu scopul de a chinui niste bieti elevi de liceu. MUHAHA!!!’ (evil laugh in the background).

Deci, mie nu’mi plac poeziile. Decat daca’s ale lui Bacovia (doua puncte ics) sau au oarece logica. Lirismele exagerate le resping din start fara ca macar sa le dau o sansa. Deci revenirea mea la sentimente mai bune in ce priveste literatura se face in contextul in care azi am vorbit despre ‘Cel mai iubit dintre pamanteni’. Deci proza, deci fapte pe care poti sa le analizezi. Chestii concrete si nu descrieri de apusuri si pasuni.🙂

About cowish

implicata de multe ori in mai mult decat pot duce..ca tot romanu'.. in rest, oama inclinata spre vacisme cu cei care merita.

Posted on Februarie 16, 2009, in Sweet Stuff and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. citez : ” de abia acu ;))”:-P

  2. daca abia acum public filmuletul pe site nu inseamna ca nu il stiam😛
    inseamna doar ca n’are relevanta in raport cu posturile anterioare😛

Lasă un răspuns

